Härlig dag! :D

Oj vad mycket jag har att berätta ^^ men ska försöka ta det kortfattat ;)

Dagen började med jobb 08.00 - 17.00. efter jobbet åkte jag hem och bytte om sen tog jag tåget till stan med Johanna :) vi skulle äta ute :) men vi hitta ingen bra restaurang så vi åkte till kista istället :) där åt jag kebab tallrik ^^ och johanna nån tacos sak :D fy vad man blev mätt!
Sen gick vi runt lite i kista :) var ganska slut efter jobbet ^^ sen åkte vi sagta hemåt :) i sollentuna fick vi vänta på tåget i 25 min minst! :O blä.. sen var det massa fyllosar och fjortisar ute! hellre fyllosar än fjortisar!

HAHAHAHAHAHA omg nu ska ni få veta en jäkligt rolig grej!!! xD :D:D:D:D
På tåget hem satte vi oss ganska långt fram i tåget. sen gjorde johanna och jag som vi brukar, vi tar upp fötterna på sätet mittemot (a) helt plötsligt kommer en kille fram och bankar på fönstret vid johanna och mig! :O han gör massa konstiga saker med fingrarna, som jag tolkade de ville han ha våra nr :O haha sen kommer nån tjejkompis till han och puttar bort honom från fönstret xD johanna och jag garvar som fan och alla bara glor på oss och skrattar xD hahahahah! sen börjar tåget åka och då springer han efter tåget och vid vårt fönster gör han ett hjärta med händerna och håller kvar så hela tiden, och jävlar vad snabb han var! :O han sprang så långt han kunde och precis vid vårat fönster också! xD hahahahahhaah! Johanna och jag garvar som fan, jag började gråta fick riktigt ont i magen!! xD sen alla runtomkring kollar på oss och dom kan inte heller hålla sig för skratt! xD så halva tåget, johanna och jag skrattar åt det!! xD hahaha! det var lite komiskt :D

På vägen hem gick jag till affären och köpte choklad och en tidning :) man blir så jäkla sugen på choklad när man har pms! :O
I tunneln mötte jag Dennis ^^ han hade vart på dags kryssning med min käre bror :) och snacka om att han var packad! xD
Han tryckte på mig sprit ^^ fett stolt, jag stod emot (a) haha okej, jag dricker inte men ändå :D

Jahapp. Nu är Moa på väg hit :) är hemma själv med jeppe så han ska ta hem några kompisar ^^ och gissa vem som får sitta och gömma sig i rummet? ^^ nämligen jag :O de kunde ni inte tro va :D

Haha, nu blev inlägget långt ändå ^^ förlåt (a) ni behöver inte läsa :)

Kommer nog en godnatt inlägg senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0