Håller med dig Ida!

jävla lärare som aldrig kan lägga ut senaste matteprovet på schoolsoft!! har väntat i snart 5 veckor! blir gaaalen! :O
Det är både bra och dåligt att det inte går några flyg just nu.. beklagar för dig Ida som skulle åka till turkiet imorrn (lördag) men jag är glad om det blir förseningar, för vill inte att älskling ska åka!

Har som sagt varit med Marcus idag. fick sluta tidigare från jobbet. åkte direkt hem sen tog jag tåget in till stan. sen var jag med älsklingen i lidingö. vi myste massor :D och pratade :) sen åkte han iväg :(
"snälla, kan inte arlanda vara stängt en vecka så jag kan få vara mer med älsklingen!" hm, hoppas det funkar! 

Nu ska jag stänga av datorn sen kolla på film. imorrn ska mami pch papi jobba massa hemma! :) äntligen, snart får jag ett nytt rum! :) 
men men, förlåt, men ni får vänta ytterliggare en dag innan jag laddar upp bilderna på älsklingen ^^  

Kommentarer
Postat av: ida

Förstår dig, Erik kännde lika dant, han tyckte synd om mig men personligen så tyckte han det var bra.



2010-04-18 @ 10:17:50
URL: http://babelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0