Godnatt!

Fy vad jag är trött nu! :O

Idag har jag iaf varit med älsklingen min! <3 det var mys, vi har varit ute hela dagen, tagit långbuss, varit i kista, gått runt osv.. :) lite krongel hemma så "/
Men men :) asså hörrni!
när jag sa hejdå till Älsklingen vid tunnelbanan så gick jag till märsta tåget sen, då gick det inte förns om 30 min.. smsar älsklingen och sen går jag in på pressbyrån för att bara värma mig, skit kallt i stan! :O sen ringer Marcus och frågar vart jag är och och vad jag gör. efter 5 min ser jag honom utanför pressbyrån i stan! han har åkt tillbaka till stan för att vänta med mig tills nästa märsta tåg gick! hur gulligt är inte det!<3 jag nästan sprang till honom, blev så glad!
Hehe :) men nu ska jag stänga av datorn och sätta på en film som jag säkert kommer att somna till ^^
Tog massa bilder på Marcus :) men dom laddar jag upp imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0