Godnatt, nästan :)

Nu ska jag stänga av datorn :) inte sova än men kolla på film ska jag! :)
Mahahah! Älskling och jag har 2 tävlingar på gång :D och jag har redan vunnit en ;) och kommer vinna den andra med! ;) haha :D älskar Marcus!<333

Usch, nu värker min mage som fan och det kan bero på att jag har pms! att jag har ätit 8 rutor choklad! spyr på choklad nu! har aldrig varit mättare! :S och för att jag har fått ett ordentligt slag i magen idag av en person! fy på det. 
Men ska ta en tablett nu så hoppas det hjälper <3

Imorrn ska pappa och jag ta ut moppen :) ska åka hela dagen då! :D saknar Johannas och mina moppekvällar faktiskt :(

Men godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0