Älskar dig! <33

kom precis hem från älsklingen <3 skulle egentligen ha sovit över där idag men praktiken ringde idag så! jävla skit..
Aja.. Fick skjuts av mamma och pappa till norrtälje :) där kom älsklingen och mötte mig, sen gick vi hem till honom. vi kollade lite tv och gud vad underbart det var att få ligga i älsklingens famn igen! <3 det var ett tag sen.. sen gick vi till affären. haha älsklingen köpte det han brukar köpa ^^ skagenröra och kaviar! xD jag köpte godis :D sen hyrde vi en film också :) kommer inte ihåg vad den hette :O
Sen åt jag middag hos Marcus :) Sen satte vi på filmen vi hyrde :D så kom marcus mamma in med glass och mango! :D så snäll! jag njöt varje sekund av att ligga i marcus famn, det bästa som finns är verkligen att ligga i soffan när ens pojkvän håller om en <3 man bara ryserav tanken! <3

Och nu är jag hemma :) lite krongel på hemvägen. missade den sista bussen som gick hem till mig så fick ta tunnelbanan till stan sen märsta tåget hem. så klart missar man märsta tåget med 1 minut! så jag får vänta i äckliga stan själv! sen helt plötsligt när jag börjar gå upp mot tåget så kommer det några jäkla utlänningar och kastar vatten på mig! inte bara på mig utan en annan tjej som går bredvid mig också! fy vad jag frös resten av vägen hem! mitt hår har frusit till is! osv.. nu har jag piss ont i huvudet! har precis hämtat ett päron och mineralvatten :) men hinner varken äta eller dricka ser jag nu! :O nu måste jag ut! vet inte när jag kommer in, nät jag blir klart helt änkelt.. får se, aja nu måste jag skynda mig ut!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Love ya<3

2010-04-11 @ 19:48:48
Postat av: Anonym

love you! <3

2010-04-17 @ 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0