4 dagar!

Sen kommer äntligen älsklingen hem!

Igår var jag så himla trött! :O somnade på 5 sek!
Idag har vi bara haft tema hela dagen i skolan, just nu heter vårt tema "barbiedoll" hahah! vi håller på att bygga egna barbiedockor! xD haha snacka om dagisskola!
Jag jobbar med Wazzim! :) haha lite knäppt när han skulle mäta mig! xD jag ville själv mäta mig runt brösten och sånt där, haha!
På lunchrasten satt jag och pratade med Henning väldigt länge! :O hade ingen aning att han går på MMA!!!!! jag blev så lack när han sa de! :O tycker inte om att han går på MMA! jäkla mördarsport! :O och samma med Marcus!
Jag testade en grej på Henning, jag sa:

- om du fortsätter med MMA hoppar jag från ett berg!
- hennings svar: det får du inte! jag vill inte att du ska dö, då kommer jag och räddar dig!

Hahah ^^ sen sa jag att jag skoja ^^ Henning är allt rolig ibland :D
Sen flöt dagen på :) är hemma nu och ska strax fixa te och en frukt! :) mums!
Juste! :D igår fick vi se på provsvaren :D jag visste ju vad jag hade för poäng men visste inte vad jag fick för betyg, men när jag fick provet stod det MVG :D inte bara min förtjänst (a) haha nog om det ;D
Nu ska kolla igenom några bloggar! imorrn har vi sovmorgon till 10.30! me love! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0