2 underbara månader! <333

idag har älsklingen och jag 2 månader!<3 inte länge, jag vet.. men man måste ju börja nånstans :D vill ha massa fler månader <3
Idag har jag som sagt varit ledig :D sov riktigt länge, sen har jag bara kollat på film och myst :D vid 4 tiden gick jag ner och duschade sen började jag fixa mig. Tog 17.58 tåget in till stan där älsklingen mötte mig i tunneln<3 träffade Ida W också :) presenterade älsklingen för henne :D hihi, vilken miin ida fick ^^
Vi gick runt i stan :) det var faktiskt första gången älsklingen frös! :O så äntligen fick jag värma honom :D lite senare på kvällen satte vi oss inne i t-centralen och pratade en massa! :O om allt! :O sen vid 11 tiden på kvällen var jag tvungen att ta ett tåg hem :( älsklingen fick en liten löjlig grej av mig också (a) jag la den i hans luva (a)

Alltid innan dörrarna stängs i tåget så står älsklingen och jag och kollade på varann <3 helt pllötsligt ser jag adam 1 meter från mig, sitta och glo med en läskigt blick.. jag försöker visa med ögonen för Marcus men han märker inget, och tillsist stängs dörrarna..
Han sitter med 7 kompisar, nästan alla glodde med en äcklig miin! blev lite rädd där, och varför gick alla av i väsby? hm..
Aja, dom gjorde inget iaf.
Men älsklingen hade tydligen stressat hem för att ladda mobilen, för när jag smsade honom och sa att adam var på tåget så dog hans mobil precis, osis! så nu har jag typ skuldkänslor :(

Aja, nu är jag hemma och saknar Marcus :( redan!<33 fast det gör jag 24/7 så ^^ ingen nyhet (a)

Men godnatt folket :) imorrn kommer bilder på älsklingen! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0