2 dagar..

Om 2 dagar åker Marcus till spanien..! :(
Hinner inte uppdatera så mycket, kom hem för nån timme sen, har jobbat.
Och nu har jag precis duchat och satt på en film.
Imorrn ska jag träffa älsklingen för sista gången! buhu! jobbar till 17.00 sen skynda mig hem och byta kläder sen ta tåget som går in till stan och sen möter älsklingen mig där så åker vi till lidingö, sen hämtar hans mamma oss så åker vi till norrtälje. men sen måste jag ta en buss vid 22.00 :( nu kommer det bli extra svårt att släppa honom :( vi kommer inte träffas på 2 HELA veckor!
blää!
men nu ska jag stänga av datorn och fortsätta kolla på film. har inte hunnit ladda upp bilderna på älsklingen än så ni får en väldigt gammal bild på mig ist.

Oj oj, här är jag 9 år och tar min första spruta helt själv! :) <3

Kommentarer
Postat av: ida

Får väl se om han kommer iväg, själv skulle jag juh iväg imorgon men det har blivit uppskjutet det går INGA flyg från stockholm.

2010-04-16 @ 18:58:49
URL: http://babelly.blogg.se/
Postat av: josefine

typiskt :O

2010-04-16 @ 22:36:15
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0