2 dagar till!

sen är min praktik över! känns skönt :) fast kommer bli jobbigt att börja skolan igen, massa plugg inför sommarlovet, jag ligger inte bra till kan jag ju säga, har nått ynka VG sen resten G.. måste minst ha VG i alla ämnen för att komma in på en bra högskola! fast jag vet inte hur jag ska göra än. Tänkte jobba ett år innan kanske eftersom att vi blir färdiga undersköterskor när vi går ut gymnasiet. Har planerat att plugga utomlands också.. hm mycket att tänka på :P men jag har tid! :)

Idag var jag som sagt ledig igen :) Tog en rejäl sovmorgon sen drog jag till märsta med Emelie igen :) hon skulle lägga undan en klänning. Jag hittade en fin kjol som jag köpte! dn är svart och är en sån kjol man ska ha långt upp till linne eller nått :) det fanns en kvar och det var i xs! tur! :O fast.. den var förstor! både upptill och nertill! så får väl ha bälte eller så får mamma sy in den! xD
Sen har jag bara varit hemma och pluggat! är klar med en praktik uppgift nu! :) den tog hela 4 timmar att göra! den är på 8 sidor ungefär, känner mig stolt! (a)

Imorrn börjar jag 08.00 - 15.00 så måste börja sova nu snart.. fick precis ett godnatt sms från Älsklingen! <3 jag saknar honom! :(
Men men vi hörs <3

Awww! :( <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0