-

kom inte på någon bra rubrik :)

Idag har man gjort lite olika saker :) jag var iväg med johanna på dagen, sen fixa ett par grejer i väsby centrum, sen hem och äta, ut med moppen osv.. :)
Tim skulle ju komma till runby och kröka :P han ville träffa johanna och mig men näe.. johanna skulle vara med danne och jag skulle ut med moppen :) och dricka är inte riktigt min grej heller (a)

Imorrn ska jag träffa älskling :) Äntligen! :O har inte träffat honom på 2.5 vecka nu! :( men nu så! :D han ska komma till stora mig :) fast ända nackdelen är att det kommer va fullt hus imorrn. massa jobb och el som ska fixas och varmvatten osv.. fast det finns ju mer saker att göra än att bara vara inne :) får hoppas på att det är fint väder imorrn :) <3
Men men. nu ska jag stänga av datorn och kolla på film :) vilken det blir har jag inte bestämt än :)<3
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0